U bent niet ingelogd of nog geen lid. login of Registreer om volledig het forum te kunnen bekijken.


Welkom, gast
U dient u te registreren voordat u berichten kunt plaatsen op dit discussiebord.

Gebruikersnaam
  

Wachtwoord
  


Meest recente discussies
Gsm abonnement
Laatste bericht door Jan12
02-28-2021 07:48 PM
» Reacties: 0
» Weergaven: 0
Gebruikers panel
Laatste bericht door kjellvdp
02-28-2021 05:14 PM
» Reacties: 0
» Weergaven: 0
Vragen vaccin
Laatste bericht door doxboy
02-28-2021 04:49 PM
» Reacties: 0
» Weergaven: 0
Goedkoop films kijken
Laatste bericht door kjellvdp
02-28-2021 04:44 PM
» Reacties: 1
» Weergaven: 0
Op reis
Laatste bericht door kjellvdp
02-18-2021 05:42 PM
» Reacties: 2
» Weergaven: 0
Vermageren
Laatste bericht door Gaston
02-18-2021 05:29 PM
» Reacties: 3
» Weergaven: 0
FOP ziekte
Laatste bericht door Gaston
02-18-2021 05:28 PM
» Reacties: 3
» Weergaven: 0
velkro
Laatste bericht door Gaston
02-18-2021 05:28 PM
» Reacties: 6
» Weergaven: 12
Smartphone
Laatste bericht door Gaston
02-18-2021 05:27 PM
» Reacties: 1
» Weergaven: 0
Wasmachine
Laatste bericht door Gaston
02-18-2021 05:26 PM
» Reacties: 1
» Weergaven: 0

Forums doorzoeken

(Geavanceerd zoeken)

Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wissel van de wacht bij K3: Nederlandse Klaasje ("de blonde") stopt, Studio 100 zoekt
Auteur Bericht
kjellvdp Offline
Oprichter
Bewezen admin

Berichten: 64
Lid sinds: Nov 2020
Reputatie: 2

Thanks: 0
0 thank was given in 0 posts
Bericht: #1
Wissel van de wacht bij K3: Nederlandse Klaasje ("de blonde") stopt, Studio 100 zoekt
De Nederlandse Klaasje Meijer stopt (25) ermee als K3-zangeres. Dat heeft ze, in aanwezigheid van de andere K3-leden en Studio 100-baas Gert Verhulst, gemeld op een persconferentie. K3-zangeressen Hanne en Marthe gaan wel door: geen einde dus voor K3, maar een nieuw begin. Studio 100 zoekt een opvolger, en dat kan ook een man zijn, zegt Gert Verhulst expliciet. K3 vervelt dus tot een nieuwe, vierde bezetting.


Een persconferentie bij Studio 100, over groot nieuws bij K3, met de drie zangeressen op het podium doet qua setting meteen denken aan het afscheid van Kathleen Aerts bij K3 in 2009. En ook nu blijkt het om een personeelswissel te gaan, meer specifiek opnieuw van "het blonde K3-lid". Maar net als toen, betekent dat niet het einde voor K3.

Klaasje Meijer (25), de Nederlandse zangeres van het trio, houdt het na 5 jaar voor bekeken, vertelt Studio 100-baas Gert Verhulst. Meijer heeft zelf beslist om uit de groep te stappen. Ze wil blijven acteren, zingen en presenteren, maar niet langer als K3'tje.

Bekijk hier het begin van de afscheidsspeech van Klaasje op de persconferentie (en lees voort onder de video):



Het K3-leven is fantastisch, maar het is tijd om mijn vleugels uit te slaan. Ik gun iemand anders mijn plek.

Klaasje Meijer (25) over haar afscheid bij K3
"Een enorme stap, maar voor mij een heldere en doordachte beslissing, waarin ik word gesteund door het team van Studio 100, en alle mensen die dicht bij mij staan", legt ze uit op de persconferentie, waar ze uitgebreid de K3-fans en haar collega's bedankt.

"Het is met geen pen te beschrijven hoe bijzonder het is om invulling te mogen geven aan K3. De shows, het dansen, zingen en presenteren: het is alles wat ik het liefst doe", zegt ze. "Ik ben Hanne, Marthe en het team van Studio 100 dankbaar voor alle ervaringen."

"Het K3-leven is fantastisch, maar ik voel dat het tijd is om mijn vleugels uit te slaan. Ik gun iemand anders mijn plaats binnen K3, en ik wil zelf op een andere manier een invulling geven aan mijn leven. Ik wil blijven acteren en presenteren, daar word ik gelukkig van. En muziek zal een rol blijven spelen in mijn leven, want daar ligt mijn hart", aldus Klaasje, die nog laat weten dat ze via haar sociale media op termijn meer zal vertellen over haar toekomstplannen.

Ik wil blijven acteren en presenteren, en muziek zal een rol blijven spelen in mijn leven, want daar ligt mijn hart.

BRON: VRTNWS
02-12-2021 06:57 PM
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Berichten in deze discussie
Wissel van de wacht bij K3: Nederlandse Klaasje ("de blonde") stopt, Studio 100 zoekt - kjellvdp - 02-12-2021 06:57 PM

Ga naar locatie:


 Quick Theme: